środa, 10 października 2012

O niektórych ludzi trzeba walczyć, o innych rozsądniej jest zapomnieć.


' In my mind
in my mouth
in my soul
only you provide these symptoms that I show '


Miałam zawiesić, w sumie nie wiem dlaczego. Ale dobra.. Szkoła jak szkoła..męczy. Dużo zadań i w ogóle ciężko jest to wszystko ogarnąć. Boli mnie coś.. sama nawet nie wiem co.. i jest mi tak cholernie zimno.. wróciłam ze szkoły... i jak głupia chodziłam po domu.. szukałam swojego kąta..żeby sobie pomyśleć nad tym wszystkim, żeby spróbować to wszystko zrozumieć i jakoś sobie poukładać. Tym razem nie wyszło, a szkoda. Nic mi się nie chce.. jest mi wiecznie zimno..wiecznie mam zły humor..wiecznie mnie coś boli. Wspaniale. A tak ogólnie.. to jest co najmniej dziwnie, monotonnie.. codziennie to samo. Nie no dobra.. tak szczerze to muszę podtrzymać to, że jest ok. Musi być. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz