niedziela, 7 października 2012

Chujowo jest stracić. Tym bardziej wszystko na raz.


O nie.. Koniec niedzieli. Znowu szkoła. No trudno.. Nie przeczytałam lektury, jutro przeczytam streszczenie. Lekcji też nie zrobiłam..już nie mam siły. Siostra przyleciała, więc przez 2 tygodnie nie będę miała czasu na nic..ale i tak się strasznie cieszę. Jutro kartkówka z angielskiego..oj tam, oj tam. Nie no serio nie mam na nic siły, ani ochoty. Pogoda okropna..typowo jesienna..zimno, deszcz.. jaka pogoda, taki humor. Myślałam, dużo myślałam..ale niezrozumiała jest dla mnie tylko jedna rzecz. Ja się nie zmienię, jestem taka jaka jestem. Przez to całe zamieszanie..ktoś mnie zostawił. Przykro. Jak się coś pieprzy to po kolei. Chyba powinnam się do tego przyzwyczaić... 
Tęsknię..tęsknię za czymś czego już nie będzie, to takie smutne. Chciałabym jednej szczerej rozmowy..tylko jednej. Chciałabym wiedzieć na czym stoję. 

Pamiętaj, że możesz stać się dla kogoś w krótkim czasie wszystkim, a po jakimś czasie niczym.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz