niedziela, 10 lutego 2013

Zazdrość sprawia, że ludzie tak często ranią innych.


O tak moje piękne kolorowe włosy, już niedługo mam nadzieję. Muszę coś z nimi zrobić przez ferie: podciąć, zafarbować i mieć spokój. Przez te dwa..dobra trzy dni strasznie, ale to strasznie się nudzę..chodzę z jednego konta do drugiego i sama nie wiem co mam ze sobą zrobić.. Chętnie bym wyszła..gdziekolwiek, ale strasznie się źle czuję. Do wczoraj było jeszcze w miarę, ale dziś doszła jeszcze gorączka. I w tym miejscu pragnę pozdrowić wszystkich zdrowych ludzi środkowym palcem, bo tak. Ja nie wiem czemu mam aż takiego pecha w tym roku..wszystko jak się nie pieprzy to jestem chora, ciągle mnie coś boli, pełno kłótni. Jak cały rok ma tak wyglądać to na wstępie piszę: chujowo pozdrawiam. Nie no weźcie.. muszę być zdrowa, bo w piątek szykuje się coś. We wtorek chcę wbić do fryzjera no i w ogóle muszę się spotkać z Matim i Kiczą itd. Faszeruję się tabletkami ale czuję się jeszcze gorzej. Po prostu, wiecie co? Możecie mi pozazdrościć. Siedzę, a w zasadzie leżę umierająca z laptopem i słucham sobie tomorrowlandu..i chcę tam pojechać (kiedyś na pewno)... Myślę o tym co się wydarzyło, chociaż dobrze wiem, że nie powinnam, bo po prostu będzie wtedy lepiej dla mnie.. nie będę rozpamiętywać wszystkiego ze łzami w oczach, ale niestety bywa inaczej. Chcę być silna, muszę być silna. Szok, może teraz będę pisać częściej z tych nudów. A co tam..za kilka miesięcy będę miała chociaż co czytać. Dobra heeej. 

2 komentarze: