czwartek, 6 czerwca 2013

Mieć głęboko w dupie opinię chorej publiczności naszego życia.


Ale ten czas leci.. masakra. Nie mam weny i sama nie wiem o czym pisać.. Strasznie dużo się działo, trochę się zmieniło. Nocka z Kiczą i takie tam oo i dzisiaj Agora. Pogoda dobija i nie chce mi się ruszać z domu w ogóle, tęsknię już za słońcem, eh. Szkoła się za niedługo skończy, wreszcie. Wiem, wiem.. teraz się cieszę, a pewnie na zakończeniu będę ryczeć jak głupia. Logika, tak. Teraz jest najwięcej nauki i najbardziej nie chce mi się uczyć, oceny i tak są beznadziejne. Czekam tylko teraz tak w sumie na wakacje i pierwszy weekend wakacji.. o tak! Kurde pogoda brzydka a w weekend Kraków, nie chce mi się, bardzo mi się nie chce, ale tak no ostatnio nic mi się nie chce. Trochę się pozmieniało, albo raczej.. nie no nie wiem, ale jak bym mogła to cofnęłabym czas. Tak sądzę i tak bym pewnie zrobiła. Rok wstecz i byłoby pięknie, marzenia. Eh dobra jutro mnie szkoła czeka, hej. 




WIĘCEJ TAKICH DNI PROSZĘ I ŁADNIEJSZĄ POGODĘ! 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz