czwartek, 30 maja 2013

Chcę ubrudzić ręce by wybudować szczęście!


Taaak. Dziwnie trochę, bo chora jestem, antybiotyk itp. Ale no ten.. wczorajszy dzień bardzo udany, w sumie dzięki temu, że taka ładna pogoda była. Dawno nie chodziłam tak sobie po rgl, brakowało mi tego. Bierzmowanie.. tsa. Teraz muszę odpoczywać, chyba że jutro będzie też ładna pogoda..ooo. No a tak to potem szkoła niestety.. trzeba chyba oceny poprawiać i coś w tym stylu. Kurde nie chcę mi się chodzić do szkoły, chcę już wakacje..! Dobra to posiedzę, potem poleżę i za coś się w końcu wezmę, hej.
Jest dobrze, ale musi być lepiej..tym razem nie spieprzę tego co jest!



4 komentarze:

  1. ooo gdzie takie ładne miejsce jest? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ruiny.. w sumie Rogoźnik.. ale wątpię, że wiesz gdzie to :)

      Usuń
  2. wiem gdzie :D jestem z Chorzowa a to nie jest daleko :P

    OdpowiedzUsuń