niedziela, 7 lipca 2013

Nie trzeba być idealnym, żeby idealnie do kogoś pasować.



Tsa, tym razem nie BMTH.. haha szok. Ta nuda mnie normalnie zabija. Cały czas ziewam, bo się nie wyspałam. Wstałam wcześniej żeby zrobić składankę ze zdjęciami z Puchałkę, bo dupa ma dziś uro i w tym momencie Puchałkę jeszcze raz wszystkiego najlepszego!<3 niech Ci się wiedzie! I tak siedzę od rana, słucham cały czas sempiternal.. bardzo mi się podoba ta płyta, no jaram się aż. Jutro rano na Będzin z Kinią, potem chyba zahaczymy o Agorę, bo w sumie dawno nie byłyśmy.. a potem jak damy radę to jeszcze wbijemy na rgl. W któryś dzień będzie melo z laseczkami i pewnie jakaś nocka.. haha kocham je normalnie. Ważne żeby było jak najmniej nudnych dni. Hej





Szczęście? Szczęście jest pojęciem względnym. Dla niektórych szczęściem jest rzecz, dla innych pieniądze, a jeszcze inni szczęście spostrzegają w drugiej osobie. Moje szczęście zamyka się w Twojej osobie. Nic więcej nie potrzebuję.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz