sobota, 10 sierpnia 2013

Kątem oka spoglądał na nią, pilnował jej wzrokiem, jednocześnie udając obojętnego.




Wpadła mi w ucho i cały czas nucę. Kolejny nudny i beznadziejny dzień. Tak beznadziejny. Bardzo. Idę się ogarnąć w sumie chyba już czas. Dobra jestem. Troszkę mi to zajęło. Cały dzień patrzę na tv.. i siedzę z laptopem na kolanach. Nudno trochę nie powiem, że nie. Teraz leci eska tv. Standardowo no. Głodna jestem.. a jeszcze kilka dni temu nie miałam w ogóle apetytu. Strasznie się cieszę, że znowu chce mi się jeść.. bo czuje, że przez te kilka dni schudłam i w ogóle zrobiłam się jakaś taka marna (?) cokolwiek to znaczy tak jest. Z resztą nie ważne.. ludzie którzy mnie znają na pewno to zauważyli. he. Ogólnie ostatnie dni są dla mnie jakieś dziwne.. złapałam jakiegoś doła, który ewidentnie się nie chce ode mnie odczepić.. jebany. A ja głupia nie umiem nic na to poradzić. Siedzę i wpierdalam lody jedynie. Boże nikt mnie nie kocha.. co się dzieje. Co ja piszę w ogóle. Oo leci avicii-wake me up i jakoś mi się tak ryj uśmiechnął. Chciałabym napisać coś sensownego ale nie potrafię. Brakuje mi kogoś.. tylko problem tkwi w tym, że sama nie wiem kogo.. Kogoś kogo nie ma od ponad 3 miesięcy.. czy kogoś kto jest..ale tak na prawdę nie ogarniamy niczego i to wszystko jest takie udawane i na pokaz. Dziwne bardzo. Powinnam się położyć, patrzyć w sufit i tak raz a porządnie się zastanowić nad tym czego chcę. Powinnam.. i pewnie kiedyś tak zrobię. Obecnie mam za wielkiego zamuła na taką magie. Śmieszne i smutne. Znowu jestem głodna..a tu nie ma co jeść.. nic słodkiego nie ma tylko jakaś głupia czekolada, której nie chcę.. no ludzie trzymajcie mnie :/ Jutro kolejna nudna niedziela.. ale tym razem obejrzę film... o tak. Jutro pewnie nic nie napiszę.. no chyba, że najdzie mnie dzika i nieposkromiona ochota wyżalenia się. Bardzo możliwe. Dobra robi się ciekawie, bo leci piosenka o wakacjach, podoba mi się. Lecę zrobić sobie herbatę i dalej czillować.. a nie sorry zamulać. Hej :*

zazdro..ha








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz