czwartek, 17 kwietnia 2014

Postanowiłam zostać w łóżku do południa. Może do tego czasu szlag trafi połowę świata i życie będzie o połowę lżejsze.


Tak mnie ten obrazek zainspirował i natchnął, że postanowiłam dodać krótką notkę. Czemu nie można zaufać każdej osobie? Przecież to jest takie proste. Wszyscy okazują się fałszywi i wyrachowani. Jebać ludzi którzy zachowują się tak jak się zachowują, a za plecami obrabiają dupę. Nie warto.. Trzeba liczyć tylko i wyłącznie na siebie i na tą jedną, góra dwie najbliższe osoby. Przecież wiadomo, że nie będę miała wiecznego kontaktu z ludźmi z którymi się teraz znam, więc co mi zależy. Pieprzyć ich! Za dużo siedzę w domu, za dużo myślę. Zdecydowanie wychodzi mi to na złe.. ale co zrobię. Wszystko tak super zajebiście mnie omija. Ale jebać. Święta są, cieszmy się. Nie no.. nie czuję świąt. Tyle dobrze, że pogoda się poprawiła.. Hah zapomniałam, co z tego.. jak i tak siedzę w domu :) Chyba zacznę chodzić na samotne spacery. No i jolo.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz