sobota, 21 lutego 2015

Człowiek mający jednego człowieka w sercu, nie zmieści drugiego.



Jako, że mamy sobotę postanowiłam coś tutaj dodać. Niestety moje ukochane ferie dobiegły końca i minął już pierwszy tydzień szkoły. Jestem wykończona, a co najgorsze to dopiero początek. 
Ferie uważam za udane, pomimo tego, że rozkręciły się dopiero pod koniec. Szczerze mówiąc to ja rozkręciłam się dopiero pod ich koniec. Niestety przez pierwszy tydzień sama nie wiedziałam co ze sobą zrobić, taka już jestem. Dwa razy spiż to zdecydowanie za dużo, mam dość klubów na jakiś czas. 
Co mnie najbardziej cieszy to chyba to, że koniec ferii spędziłam z najważniejszą dla mnie osobą. 
Chyba czasem potrzeba kryzysu (o ile mogę to tak nazwać) żeby było lepiej i jeszcze lepiej, bo ostatnimi czasy jest cudownie. 
Jak w szkole? Co tu dużo pisać.. Tak samo jak przed feriami. Z dnia na dzień coraz więcej obowiązków, a konkretny zapieprz chyba dopiero nadchodzi. Trochę mnie przeraża to wszystko jak tak sobie usiądę i na spokojnie o wszystkim pomyśle. Kartkówka, sprawdzian, matura ustna, lektura. Za co tu się wziąć. Lekka beznadzieja. Czekam na jakieś dłuższe wolne, czyli nie wiem chyba rekolekcje. Tak czy siak najbardziej czekam na te cholerne wakacje, których już potrzebuję, a najbardziej potrzebuję ciepła. Spokojnie trzeba przetrzymać wszystko i powoli pokonywać przeszkody. 
Chcę zmian, znowu. Tylko problem tkwi w tym, że się ich boję. No cóż, pomyślimy co by tu można było zrobić. 
Wspaniała się robi pogoda ostatnio. Słońce świeci. Mam nadzieję, że wiosna już idzie, bo aż się żyć chce. Leniwy dzień dziś, ale muszę to szybko zmienić i czytać lekturę, potem ogarnąć angielski. Jutro czeka mnie polski chemia, wiem i tak, że nie dam rady tego ogarnąć. Spróbuję chociaż poudawać, jak zawsze. 
Dobra czas odejść od tego laptopa i się czymś zająć.












1 komentarz:

  1. Też mnie czasem taki nadmiar załamuje i paradoksalnie chcąc zrobić tak wiele pożytecznego, w końcu wychodzi,że nie robię nic,bo zgniata mnie myśl,że tego za dużo.
    Trzymaj się !

    http://vatnajokul.blogspot.com/ Zajrzyj do mnie jeśli chcesz:)

    OdpowiedzUsuń