poniedziałek, 19 grudnia 2011

On jest powodem, by dalej żyć!

Nadrabiam, nadrabiam, nadrabiam! 
Huhu uwaga moja średnia na pierwsze półrocze może wyniesie 4.3 , w najlepszym przypadku 4.5 (fajnie by było) No ale znając życie jeśli mam 3/4 albo 4/5 to będzie ta słabsza ocena, już takie mam szczęście.
Tak jak np. dziś ! mam pechowy dzień! jak można potknąć się 3 razy idąc krótki kawałek na przystanek ?! Tylko ja mam takie super szczęście.  Nie mam weny znowu, ale obiecałam ktosiowi, że ten wpis będzie dłuższy..
Weekend był jako tako udany. W piątek na urodziny do Kingi (dodam parę zdjęć) na noc. Fajnie było, ale sorry dziewczyny (wiecie o co chodzi) -.-  Nie ma to jak pójście spać o 5 i wstanie o 8 .. Za to z soboty na niedziele osiągnęłam swój rekord spania :) 16 godzin! Muhahaha :)   Jestem z siebie dumna ! Dobra weekend weekendem, szkoła szkoła ! Trzeba się nauczyć na polski, bo jutro test z którego muszę dostać 4 , bo(słowa nauczyciela) ja nie mogę mieć 3 na półrocze ! ehe...
Cały czas mój uśmiech , czy też śmiech nie jest szczery..udaję ! Tamtararam! 
-.-








taa ...



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz