sobota, 21 stycznia 2012

Twój brak mnie przeraża. przeraża mnie to, że bez Ciebie zwyczajnie umieram.

Jak mi się nic, a nic nie chce. Zero ochoty na cokolwiek. Praktycznie cały dzień na kompie.. Fejs, polyvore, besty, kwejk, YT, lookbook itd. Jutro pewnie tak samo, bo nauki chyba nie ma dużo. Głupie filmy lecą w Tv.
Czekam teraz tylko na ferie, żeby się wybrać na jakieś zakupy. Potrzebuję kilka rzeczy!  W końcu wymiana się zbliża i dyskoteka, więc trzeba będzie jakoś wyglądać.  Poza tym wszystkim, to dziś tak na serio zdałam sobie sprawę, że jestem ZA chuda.. 41 kg.. porażka.. Muszę przytyć!  
Tak w ogóle to jest bez większych zmian.. niestety! Ale od wczoraj mam lepszy humor. Tyle dobrze.
Ale jednak jest mi z tym wszystkim tak cholernie źle, że nie wiem co robić. Potrzebuję znaku. 
+ zdjęcia z dziś, takie z dupy.. 




nie miałam jak przerobić :c

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz