sobota, 18 lutego 2012

Aby poczuć słodycz życia, trzeba najpierw spróbować jego gorzkiej części.

Nudny dzień. Tęsknię trochę za ludźmi. Ciężko tak będzie przyjść do szkoły i się z nimi nie zobaczyć. Mam nadzieję, że przyjadą w wakacje. Nie mam przepisanych lekcji, ale spoko.. nie panikuję. Nie zależy mi, no! Dziś cały dzień na kompie.. i w sumie patrze się w ten ekran.. i nie mam co robić. Czasem z kimś popiszę i to wszystko...o posłucham muzyki. Nie będę pisała kolejny raz, że mój humor sięga dna, bo to już wszyscy chyba wiedzą. Napiszę, że jest cholernie źle. Nawet gorzej niż źle.. jest okropnie, beznadziejnie.. Denerwuje mnie wiele ludzi.. Nienawidzę ich, robią mi na złość. Ale nic nie mogę zrobić, nie chce się kłócić. Zobaczymy co czas przyniesie. 



Pierwsze: "Nie okazuj uczuć",
Drugie: "Nie myśl o nim",
Trzecie: "Nie czekaj na niego",
Czwarte: "Nie zaczynaj rozmowy",
Piąte: "Nie wierz mu",
Szóste: "Nie chodź za nim",
Siódme: "Nie wysyłaj sms-ów",
Ósme: "Nie dzwoń",
Dziewiąte: "Nie wspominaj", 
Dziesiąte: "Nie kochaj!"

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz