środa, 8 lutego 2012

Nie patrz w przeszłość, bo potkniesz się o teraźniejszość i spieprzysz przyszłość .

Wczoraj nic nie napisałam, ale nie dałam rady. Nie ważne czemu..bywa.
Dobry humor i szczęście najwyraźniej gdzieś polazły i nie chcą wrócić. Szkoda! Nie wiem co się dzieje, bardzo chciałabym wiedzieć co takiego zrobiłam.. Nic mi się nie chce, straciłam jakiekolwiek chęci do życia.. Nie wiem co będzie jutro, w piątek, w sobotę, w niedzielę.. i chciałabym wiedzieć jak będzie w poniedziałek.. Chce poniedziałek, ale się boje, bardzo się go boje. Straciłam chęci na wymianę.. A tak strasznie się cieszyłam Krakowem, dyskoteką itd. Eh.. było minęło?Bardzo bym tego nie chciała, ale teraz to już chyba nie ode mnie zależy. Muszę czekać, nie wiem jeszcze na co, ale muszę czekać. 



już powoli przestawała dawać radę
 i tak po prostu chciała odejść...

2 komentarze:

  1. będzie dobrze :)
    są takie dni że się nic nie chce ale potem mija i wszystko jest dobrze

    OdpowiedzUsuń
  2. mam nadzieję, że będzie dobrze !

    OdpowiedzUsuń