środa, 4 lipca 2012

Ludzie są wyjątkowi.. Każdy mnie wkurwia w inny sposób.


Tak. Każdy potrafi mnie wkurzyć w inny sposób..nawet tym że żyje. Mam zmienne humorki i dużo jem. Super. Jutro chyba zakupy..a w piątek. No właśnie co w piątek. Nie wiem jeszcze..może..może wyjdę, ale się nie opalam! Nie ma nawet takiej opcji. Dziękuję ci, za wszystko ale się nie opalam. Jestem aspołeczna..tak wiem, wiem. Nie zmienię się, cóż przepraszam. 
Mam nadzieję, że kolejne dni będą już tylko lepsze, bo inaczej zwariuję. Prawda, jest mi lepiej, troszeczkę. Ale nie zapomnę. Nigdy nie zapominam. Codziennie wbijam sobie do głowy, że już nigdy nie będzie tak jak było...ciekawe czy to coś da...ciekawe. 


Upić się szczęściem, by nie płakać więcej . Iść za rozumem, a nie za sercem.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz