środa, 9 stycznia 2013

Ta sytuacja trwa, nie ma to już sensu.


Patrze na ten migający kursor już od jakiś 15 minut i sama nie wiem co napisać, nie będę tu obrażać nikogo... w porównaniu do innych. Jakoś brak mi słów, żeby nazwać to co się teraz dzieje. Nie rozumiem tylko tego dlaczego osoby z którymi było na pozór dobrze, wtrąciły się do tego wszystkiego całkiem niepotrzebnie..nie rozumiem i już chyba nawet nie chcę tego rozumieć. Może jeszcze nie dociera do mnie to, że bardzo dużo straciłam..bo jestem zadowolona z tego, powodu że niektórzy wiedzą co o nich myślę..ale co będzie za kilka dni?
Sama zadaje sobie to pytanie. 
A tak w ogóle to zawieszam tego bloga..na jakiś czas..może tylko do moich urodzin, może trochę dłużej. 
Jakoś chyba na razie zrezygnuje z bloga..i photobloga chyba mi tego trzeba.



3 komentarze:

  1. dobrze, odpocznij sobie od blogowania. czasami przerwa dobrze robi. może przez ten czas wszystko w twoim życiu się poukłada

    OdpowiedzUsuń
  2. Wiesz co, mimo tej kłótni myślę to samo " okey, wiemy teraz szczerze, ale co będzie dalej, szczerość jest dobra, ale kurde reszta rzeczy chyba nie potrzebnie tu się wmieszała.."
    w sumie chyba nigdy nie lubiłyśmy się tak bardzo jak jakieś BFF ..
    też siedzę i myślę nad tym wszystkim.
    Serio nie piszę tego po to, żeby być dla kogokolwiek teraz wredna..

    OdpowiedzUsuń