piątek, 10 maja 2013

najgorszy w tym wszystkim, pomimo miesięcy, jest sentyment.


zakochałam się.. i nic na to nie poradzę : |


W sumie to dni są prawie takie same.. to zależy czy jestem w szkole czy nie.. a raczej nie. Zakupy, lekarz, Oświęcim. Szkoła tylko we wtorek i dziś. W poniedziałek też się nie wybieram. W końcu wycieczka 3-dniowa w środę.. nie mam ochoty.. sama nie wiem czemu. Nic mi się ostatnio nie chcę, zaczynam tracić ochotę na wszystko.. na kontakt z ludźmi. Znowu wszyscy mnie denerwują, chociaż w sumie zawsze mnie ludzie denerwują.. ale teraz już tak na maxa. No cóż..może być tylko gorzej lub lepiej. Chcę tylko jutro o ile coś z tego wyjdzie, boo.. booo.. no bo a szkoda gadać. Chcę seans z wszystkimi częściami Fast&Furious i oczywiście chcę już 24 maj, czyli premierę 6 części. Jaram się strasznie. 
Dobra herbatka, wyjebka, film i łóżko.


nowe włosy.. + pomoce naukowe.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz