wtorek, 30 lipca 2013

Nie do końca wiem co czuję, ale wiem, że on jest dla mnie ważny.


Zakochałam się. Cały czas nucę. Nudny dzień. Nie lubię takich dni, bo wydaje mi się że wtedy wakacje jeszcze bardziej uciekają. No w dodatku rozbolało mnie gardło. Nie fajnie dość. Jutro może się coś ogarnie, bo pogoda dziś taka nijaka.. że nie chciało mi się nic. Praktycznie cały dzień siedzę na dupie, wpieprzam coś i albo siedzę na kompie albo patrzę na tv.. mózg rozjebany przez ukrytą prawdę, trudne sprawy itd. Chwilę na dworze z psinką..ale za zimno. Wiem, że za niedługo jakiś trip z Kinią na kato.. chciałyśmy jeszcze w te wakacje zaliczyć Kraków ale nie wiem czy nam to wyjdzie. Chciałabym bardzo. Zobaczy się, a czasu coraz mniej.. dobra cicho. Idę dalej słuchać muzyki, ale najpierw zrobię sobie herbatkę. Hej. 




Czasami jedyne czego potrzebujemy to spokojna, szczera rozmowa z osobą, której ufamy.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz