środa, 10 lipca 2013

Zabrakło odwagi, by przyznać się do uczuć.


Taak, słucham cały czas. Nudny dzień w sumie patrząc na tą stronę rozrywkową. Rano zakupy.. obkupiłam się.. jeśli chodzi o słodycze. Hahahaha tsaa.. Siedziałam potem i ogarniałam ciuchy.. i dalej nie mam pojęcia co tam wziąć. Wszystko leży rozwalone, ok. Najważniejsze jest to, że zgrałam piosenki. Jestem z siebie dumna. Jutro muszę wcześnie wstać żeby się spakować. Nie lubię tego.. zawsze boję się, że czegoś zapomnę. Cholera.. trzeba by iść spać. Nie wiem czy będę coś dodawała tu, może jak się dorwę tam do neta, HA. Tak czy siak jestem pod fonem 24 na dobę. Humor dalej taki sobie, łażę jakaś taka zamulona.. Smutno mi coś. Czuję, że będę tęsknić.. a to tylko jakiś tydzień. Nie mogę się już doczekać jak wrócę. Hej, Hej!






Objął mnie i przez chwilę, która wydawała mi się wiecznością, odniosłam wrażenie, że mam wszystko.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz