środa, 27 listopada 2013

Jeśli nie chcesz cierpieć to też przestań ranić.


Stwierdzam, że ten czas szybko leci i to chyba wychodzi na dobre, chociaż nie.. nie wiem. Mam już serdecznie dość szkoły, jest środa a ja padam na pysk i jedyne na co mam ochotę to wejść do łóżka, przykryć się kołdrą i zasnąć.. i obudzić się dopiero w kwietniu. Błagam, chcę tak! Nie chcę tego wszystkiego kolejny raz przeżywać jak co roku.. nie chcę zimy, cholernie nie chcę. Straciłam ochotę na wszystko ale czemu?! Przez szkołę, przez ludzi. Jest nie tak jak być powinno, wszystko się pozmieniało. Nie chcę tak. Nauka mi w ogóle nie idzie w tej szkole.. i tak wiem, to nie wina szkoły tylko moja wina, bo robię wyjebki, nie uczę się i no po prostu olewam szkołę. Tak, tak. Nie chcę zmieniać szkoły, oj nie. Kurwa mam dość. Brakuje mi wakacji.. albo chociaż wolnego tygodnia, żeby tak wyspać się porządnie i pomyśleć czego chcę od siebie i od innych. Powinnam się pozbierać ale jak?! Zero kurwa wsparcia, w nikim. Bez sensu, nic nie wiem. Mam już dość ludzi, rzygam nimi.. jak bym mogła to pozabijałabym ich wszystkich żeby mieć wreszcie święty spokój. Ok, jestem jaka jestem no ale błagam.. plotki, wszędzie plotki. Jebać ludzi.. jebać wszystko. Skończyłam, wyżyłam się.. a teraz idę jeść. YO 



Czasami już sama nawet nie wiem kim jestem . Czasami wydaję mi się , że inni znają mnie lepiej , niż ja samą siebie .

1 komentarz: