środa, 12 lutego 2014

Zastanawiam się co jest w nim takiego, że nie nadążam za swoim tętnem.

Chciałam tak zajebiście dużo napisać, miałam chęci.. ale nie wiem, jak patrzę w te białe, puste pole to mi wszystko wylatuje z głowy i jedyne co mam ochotę napisać w tym momencie to CHUJ KURWA CHUJ.. No tak wiem, bardzo brzydko jest tak przeklinać ale troszkę mnie ponosi ojć. Wiem, że chciałam się wyżalić i pochwalić jak jest mi zajebiście na sercu. Nie no tak konkretniej to mam już dość szkoły.. ale też dość ludzi. Mijam tych samych ludzi w szkole i już nimi rzygam chociaż nic mi nie zrobili, nawet ich nie znam.. ale rzygam widokiem tych samych ludzi codziennie.. tak wiem, że to dość normalne, w końcu chodzę do szkoły. Ehh.. tylko, że mnie takie coś męczy, ta monotonia.. Wiem, że się powtórzę ale tak bardzo cholernie chcę już wakacje! W ogóle stwierdziłam, że internet zaczyna mi działaś na nerwy.. chociaż w sumie może to też wina tego, że nie lubię ludzi.. sama nie wiem. Może sama sobie robię na złość oglądając ludzi których nienawidzę też w necie, skoro widuję niektórych codziennie i już mam ochotę się na nich zrzygać. Typowa Wojda.  Wchodzę na te wszystkie gówna oglądam coś, albo kogoś kogo nie lubię i mam nerwy na wszystko.. to zaczyna się robić chore. Nie czaję tego co się dzieje.. Tak wiem narzekam.. ale to nie znaczy, że jest jakoś źle.. wręcz przeciwnie. Jest wspaniale, pod paroma względami. Układa się, a to jest chyba najważniejsze. Jestem szczęśliwą osobą i od dawna nie czułam się tak potrzebna komuś.. hihi tak bardzo fajnie jest mieć taką osobę. Chciałabym, żeby było tak już zawsze ! Szkoda tylko, że to wszystko psuje szkoła, nauka itd.. Nie radzę sobie.. ale spróbuję ogarnąć wszystko jak tylko będę mogła. Nie wiem czy dam radę ale się postaram. Nie no nie wiem.. Jakoś to będzie, musi. Jutro nudno szkole, potem może być lepiej. Hej. 




2 komentarze:

  1. Czuję się podobnie,ale mam nadzieję,że to z czasem przejdzie.Kiedy już wyjdę z tej szkoły i zacznę żyć czymś innym niż książki,matura,i ciągłe pospieszanie.Mam nadzieję,że u Ciebie także przyjdzie czas ,w którym się to zmieni.Trzymaj się tam:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ehh widzę, że nie jestem jedyna..i też na to liczę.. dziękuje :)

      Usuń