niedziela, 30 marca 2014

Nie trzeba być idealnym, żeby idealnie do kogoś pasować.


Czemu niedziela musi być zawsze nudna?! Nie no, generalnie to bym gdzieś poszła ale nie mam gdzie, bo konkretniej to mam wyjebane a na rgl mi się nie chce jechać. Ahh te problemy, no co zrobisz? Nic nie zrobisz. Poćwiczyłam, pouczyłam się na angielski.. jeszcze mi troszkę zostało, potem spróbuję ogarnąć polski, chociaż nie wiem czy mi to wyjdzie. Czuję, że ten tydzień będzie męczący.. dwa badania wyników z najgorszych dla mnie przedmiotów, no ale cóż trzeba będzie dać radę, bo tak jak obiecałam biorę się za siebie i tego się będę trzymać. Ważne żeby się nie poddawać tylko brnąć do przodu tak aż wszystko wyjdzie i będzie po mojemu. Stwierdziłam, że nie powinnam patrzyć na ludzi, bo większość z nich jest beznadziejna. Powinnam zacząć patrzyć na siebie i na ludzi najważniejszych dla mnie. Tyle postanowień.. trzeba zacząć je spełniać :) a co najważniejsze trzeba cieszyć się szczęściem. yo.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz