czwartek, 15 maja 2014

Ciężko jest iść przez życie i się nie potknąć.


Ten czas zdecydowanie za szybko leci, chociaż w sumie to jest taki plus.. bo coraz bliżej są wakacje. Chociaż coraz mniej czasu na to żeby ogarnąć lekcje, a chciałabym być zadowolona na koniec roku. No cóż, zobaczymy jak to będzie.. Jak na razie siedzę z notatkami z polskiego i udaję, że się uczę. Nie no jak zjem to zacznę ogarniać powoli, chociaż czytałam już w szkole. Mam nadzieję, że ze szkołą będzie wszystko dobrze i ładnie ogarnę. Marzenia. Pogoda się popsuła nie ma co robić po szkole.. zimno, mokro.. brrr najgorzej. Najważniejsze, że jutro już piątek i że już jest w miarę dobrze. Było mi tyle rozpaczać.. hehehe. Chciałabym troszkę wolnego znowu i lepszą pogodę. Za tydzień już komunia, nie chce mi się bardzo. Ostatnio brakuje mi chęci na cokolwiek. Niestety. Oby się to szybko zmieniło. Teraz czas na mój ulubiony przedmiot. 







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz