wtorek, 5 maja 2015

Stay high all the time to keep you off my mind.


Czasami naprawdę mam dość ludzi, tego co mnie otacza i siebie.
Szczególnie siebie. Wmawiam sobie różne dziwne rzeczy do głowy i nie wychodzi mi to ani trochę na dobre. Wręcz przeciwnie. Sama nie wiem czy te wolne dobrze na mnie działa. Takie odosobnienie się od świata nie jest dobrym wyjściem.
W samotności za dużo rozkminiam, a powinnam zająć się zupełnie czymś innym. Owszem, napisałam zadanie z wosu i polskiego. Teraz tylko muszę ogarnąć się na sprawdziany, co jest najtrudniejsze. Wezmę się dziś za to, spróbuję. Prawda jest taka, że i tak nie mam co robić. Zamiast się nudzić lepiej się zająć nauką :) tak właśnie powinno być i tego się będę trzymać przez najbliższy czas. Powiedzmy, że przez najbliższy miesiąc. Kurde przez to przedłużone wolne, będę tylko dzień w dzień tutaj siedzieć i wypisywać co mnie gryzie. Trochę kapa tak, wolałabym porobić coś bardziej produktywnego. Niech tylko pogoda się nie zmienia, bo dziś np jest cudownie. Chociaż pewnie tak będzie, że jak zachce mi się gdzieś wychodzić, to pogoda się zjebie krótko mówiąc. Oby nie, chociaż się z tym liczę. Dobra, czas zrobić porządek w szafie, poćwiczyć i zająć się polskim albo wosem.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz